Cina Fornitore di macchine di iniezione à iniezione à bassu costu

Blog

» Blog

Prestate attenzione à quandu iniezione PET Perform?

February 13, 2022

se avete bisognu di una macchina PET, dumandate à FLYSE

Cuntattu: Lv 8618958305290

1. Trattamentu di plastica

Perchè le macromolecole PET contengono gruppi lipidici e hanno un certo grado di idrofilia, i pellets sò più sensittivi à l'acqua à alta temperatura. Quandu u cuntenutu di l'acqua supera u limitu, u pesu moleculare di PET diminuisce durante u processu, è i prudutti diventanu culuriti è fragili. Dunque, u materiale deve esse seccu prima di trasfurmà, è a temperatura di siccà hè 150 ° C per più di 4 ore, generalmente 170 ° C per 3-4 ore. U metudu di colpu di l'aria pò esse usatu per verificà se u materiale hè cumpletamente seccu. Generalmente, a proporzione di materiali riciclati ùn deve esse più 25%, è i materiali riciclati duveranu esse secchi bè.

2. Selezzione di a macchina di stampaggio a iniezione

Perchè u PET hà un pocu tempu stabile dopu u puntu di fusione è u puntu di fusione altu, hè necessariu di sceglie un sistema di iniezione cù più sezioni di cuntrollu di temperatura è menu generazioni di calore d'autofrizione durante a plastificazione., è u pesu propiu di u pruduttu (materiale chì cuntene acqua) ùn deve esse menu di machine injection. 2/3 di a quantità. Basatu nantu à sti esigenze, FLYSE hà sviluppatu in l'ultimi anni una seria di sistemi di plastificazione in PET di piccula è media dimensione. A forza di serratura hè sceltu secondu più di 6300t/m2.

3. Disegnu di muffa è porta

Preforme in PET sò generalmente furmati da stampi per canali caldi. Hè megliu avè un tavulinu d'insulazione di u calore trà u moldu è u mudellu di a macchina per l'injection, è u so grossu hè di circa 12 mm, è u tavulinu d'isolamentu di u calore deve esse capace di sustene a pressione alta. L'exhaust deve esse abbastanza per evità un surriscaldamentu o frammentazione lucali, ma a prufundità di u portu di scarico ùn deve generalmente micca più di 0,03 mm, altrimenti, hè faciule di pruduce flash.

4. Temperature di fondu

Pò esse misurata da u metudu di l'aria. 270-295℃, u GF-PET rinfurzatu pò esse stabilitu à 290-315 ℃, ecc.

5. A velocità di iniezione

Generalmente, u velocità di iniezione deve esse prestu, chì ponu impedisce a solidificazione prematura durante l'iniezione. Ma troppu prestu, l'elevata velocità di taglio rende u materiale fragile. I colpi sò generalmente finiti in l'internu 4 seconde.

6. Back pressure

U più bassu u megliu, per ùn sguassate. In generale, micca più di 100 bar. Di solitu ùn hè micca necessariu.

7. Tempu di residenza

Ùn aduprate micca i tempi di residenza eccessivu per prevene a perdita di pisu moleculare. Pruvate di evitari a temperatura sopra i 300 ° C. Se u downtime hè menu di 15 minuti. Hè solu bisognu di aria; s'ellu ci vole più di 15 minuti, si deve esse pulita cù viscosità PE, è a temperatura di a canna deve esse calata à a temperatura PE finu à ch'ella hè tornata.

8. Precauzioni

1) U materiale riciclatu ùn deve esse troppu grande, altrimenti hè faciule “ponte” à u locu blanking è affettanu a plasticizazione. 2) Se a temperatura di u muffa ùn hè micca bè cuntrullata o a temperatura di u materiale ùn hè micca cuntrullata bè, hè faciule di pruduce “nebbia bianca” è opacità. A temperatura di u moldu hè bassu è uniforme, a velocità di rinfrescante hè rapida, è u pruduttu hè trasparente cù menu cristallizazione.

 

Per più infurmazione nantu à e migliori pratiche di stampaggio à iniezione, visità u FLYSE.

se bisognu macchina PET dumandate à FLYSE

Contact Mr.Lv

whatsapp / wechat: 8618958305290

 

CATEGORIA E TAGS:
Blog ,

Forse ti piace ancu

Serviziu